dinsdag 14 april 2009

Groep 7 over 10 jaar........

Hoe alles op school erover 10 jaar uit? Dat zou iedereen wel willen weten. Dus hier volgt het denkwerk van Heleen.
‘Over 10 jaar is alles veranderd. De kinderen zitten misschien niet meer op school of ze doen op school alles met hun laptop, de leraren staan voor Jan Doedel voor de klas. Laten we maar even de tijd in reizen. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz boem!’

We zijn in 2019 en staan voor de Bieboroederschool. Op de parkeerplaats staan allemaal kleine vliegtuigjes. Daar zijn de kinderen mee naar school gekomen. Laten we maar naar binnen gaan.
‘Hallo, meester Sanne ik zie dat iedereen aan het game is. Waarom werken ze niet?’ ‘wie ben jij?’ ‘oja, sorry ik ben heleen ik kom uit 2009 ik ben een leerling van je.’ ‘ooja, ik kan het me vaag herinneren.’ ‘maargoed waarom werken ze nou niet?’ ‘oo ze hebben al een uur gewerkt dat is genoeg’ ‘ooh nou oke ik denk dat ik maar weer ga doei.’ ‘oke dag’.

‘zo nou zie je maar weer het kan heel anders worden in de toekomst.
Dank je Heleen, en tot zover de toekomst bij radio 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten